Joan Bosch va tenir un somni que pocs homes han pogut complir, tenir el seu propi museu. Joan ve d’una llarga saga d’agricultors de la localitat Castellbisbal, fins que un dia la industrialització de la zona li va canviar la vida.

Com a molts “pagesos” els va succeir, gran part de les seves terres van ser comprades per les indústries que es van establir a la zona. Joan va veure l’oportunitat de complir el seu somni, dedicar-se al que més li agradava, arreglar tractors.

Fa més de 40 anys que va deixar de llaurar la terra per arreglar tractors que comprava arreu del món. Va arribar un moment que tenia tants tractors al seu jardí que va decidir guardar-los en una nau que encara conservava. Així va néixer el “Museu del Tractor d’Època”.

Llegir l’article complet al Periódico.